Како се наводи, ознаке ће се појавити на сликама објављеним на Фејсбуку, Инстаграму и друштвеној мрежи Тредс, преноси Би-Би-Си.
Из компаније су навели да се надају да ће нова технологија помоћи у борби против лажног садржаја на друштвеним мрежама.
Председник сектора за глобална питања у "Мети" Ник Келег истакао је да компанија жели да прошири употребу ознака за АИ садржај у наредних неколико месеци, али је навео да технологија "још није довољно сазрела".
Он је истакао да нова технологија неће радити за аудио и видео, упркос томе што управо такав садржај најчешће служи за ширење лажних информација.
Уместо тога, "Мета" ће тражити од корисника да означе своје аудио и видео објаве, а уколико то не учине "биће примењене казне", наводе из компаније.
"Некохерентна' медијска политика
У понедељак је надзорни одбор "Метe" критиковао компанију због њенe политикe о "манипулисаном садржају", називајући je "некохерентном", без убедљивог оправдања и неадекватно усмеренoм на то како је садржај креиран".
Критика је била одговор на одлуку о видеу америчког председника Џоа Бајдена. Ради се о едитованом постојећем снимку председника са његовом унуком како би изгледало да је непримерено додирује.
Из надзорног одбора су предложили да "Мета" треба да ажурира своја правила и да садржај за који је коришћена технологија вештачке интелигенције буде посебно назначен.