Инстаграм и Тредс више неће препоручивати политички садржај

Компанија Мета, која стоји иза популарних друштвених мрежа Инстаграм и Тредс, одлучила је да своју политику промени, те да више не препоручује садржај који је политичког карактера својим корисницима. Ову одлуку јавности је саопштио први човек Инстаграма, Адам Мосери.

Последња измена коју је усвојила компанија Мета тиче се политичког садржаја, односно одлуке да се он више не промовише и не препоручује корисницима друштвених мрежа. Брига о корисницима и континуирано унапређење одувек су били на првом месту Марку Закербергу, који стоји на челу ове корпорације.

Промене ће бити имплементиране у наредних пар недеља

"Наш циљ је да сачувамо могућност избора када је реч о политичком садржају, и да корисницима пружимо садржај који је у складу са њиховим интересовањима", рекао је Адам Мосери у најави ове промене. У објави коју је поделио на свом налогу на друштвеној мрежи Тредс, Мосери је објавио и да ће се ова измена имплементирати у наредних неколико недеља, при чему ће се односити како на ту друштвену платформу, тако и на Инстаграм.

Корисници који желе да буду у току са садржајем полтичког карактера, попут објава гувернера, предизборних активности политичара, статистике и слично, мораће да налоге који такав садржај пласирају прате. За све постојеће корисничке налоге које пратите, рестрикција било каквог типа неће бити, те ће они које такав садржај интересује и даље моћи да му приступају без икаквих ограничења.

Мета ће кориснике питати да ли желе да виде садржај политичког карактера

Када је реч о овој новини, након што она буде имплементирана, корисницима ће постати доступна ажурирана опција "Препорученог садржаја", у којој ће, поред опција за избор преференција и кључних речи, бити додата и опција политичког садржаја. Корисници ће моћи да одаберу да он буде ограничен (лимитиран) или неограничен, при чему ће се приразивати као и до сада.

Овај потез Мете добро је утемељен, пре свега на жељи да се политички садржај ограничи на свим платформама које јој припадају, укључујући Инстаграм, Тредс и Фејсбук не би ли се корисници поштедели негативние енергије и коментара. Потом, и на статистичким подацима, који указују да га већина корисника блокира, будући да није посебно занимљив.