Необично лепо време за фебруар учинило је да многе "засврбе табани" и упуте се на неко туристичко путовање на море, у европске метрополе или локалне СПА и етно центре. Зато се чини да овогодишњи 45. Међународни сајам туризма стиже у прави час - од 22. до 25. фебруара.
На Београдском сајму представиће се више од 400 учесника из 27 земаља, саопштено је из организације.
Координатор догађаја Драган Зечевић, истакао је да ће српским туристима посебно занимљива бити Грчка, земља партнер сајма туризма коју годишње посети око милион домаћих туриста.
"На штанду у хали 1 биће присутни сви туристички представници из најпопуларнијих грчких дестинација. Њихов главни задатак је да посетиоцима приближе све туристичке капацитете, историјске, природне, кулинарске, винске и културне туре за обилазак Грчке, како континенталног, тако и острвског дела", рекао је Георгиос Какоутис, директор Националне туристичке организације Грчке.
Популарне и омиљене дестинације даће своје ексклузивне сајамске цене у оквиру "фрст минут" понуда, а то су Турска, Грчка, Црна Гора, Тунис, Бугарска, Словенија, Босна и Херцеговина, Хрватска, Мађарска, Камерун, Габон, Намибија и Кипар.
Такође, први пут ће се представити Камбоџа, Еквадор, Света Луција и Либија, док ће се Индонезија, Куба и Сао Томе и Принципе вратити на београдски сајам.
Посетиоци ће из велике понуде моћи да издвоје породична путовања, далеке и егзотичне дестинације, путовања за младе, сити брејк туре, одмор и опоравак у бањама, СПА викенде на планинама, еко и активни туризам, конгресна дешавања...
У Херцег Новом Празник мимоза до 3. марта
За оне који воле море, фешту и гуштање уз вино, музику и добру забаву, ту је Црна Гора.
"Рекордна посета већ је забележена на Фешти од мимозе, рибе и вина у Херцег Новом, где је 35.000 гостију из градова Црне Горе и региона уживало на традиционално најпопуларнијој свечаности 55. Празника мимозе која траје од 15. фебруара до 3. марта", наводе из туристичке организације.
Река гостију пратила је свечани дефиле мажореткиња, тромбоњера, градске музике Хергец Новог, Месне музике Ђеновић и Машкара који се од Кумбора кретао ка Ђеновићу.
Уз медитеранску музику и више од 70 културно уметничких програма, уз сунчано време са температурама од 17 степени, свако ће наћи нешто за себе, било да је реч о Берби мимозе, маскенбалу, концертима, различитим културним, гастро и спортским садржајима.
Нашим туристима занимљива је и Шпанија, а из Туристичке организације те земље поручују да ће на сајму представити своје новитете и туристичке дестинације.
Србија представња домаћу Кападокију
Србија ће своје туристичке адуте представити у хали 4 Београдског сајма кроз наступе Туристичке организације Србије (ТОС), Туристичке организације Београда (ТОБ), Туристичке организације Војводине (ТОВ).
Туристичка организација Србије представиће се под слоганом "Србија. Доживи!", а поред активног одмора акценат ће бити на богатству различитости кроз промоцију нове брошуре под називом "Упориште духовности" и "Мој Дунав".
Наступ Туристичке организација Београда на овогодишњем Сајму туризма биће у знаку предстојеће изложбе ЕКСПО 2027, као и различитих манифестација које нуде београдске општине.
Туристичка организација општине Инђија промовисаће пројекат "Српска Кападокија", нову туристичку атракцију Крчединске аде.
Паралелно се одржава и 19. Међународни сајам хотелско угоститељске опреме ХОРЕЦА-ОПРЕМА.
Сајам туризма свечано ће отворити председник Србије Александар Вучић и министарка туризма Грчке Олга Кефалогиани.