Корисници све мање спремни да плаћају за упознавање на Тиндеру
Истовремено расте потражња за сличном апликацијом Хинџ (Hinge), показао је недавно објављени квартални извештај компаније Меч груп (Match Group) која је власник оба бренда.
Број корисника који плаћају за Тиндер се смањује већ шест квартала заредом, а у првом кварталу 2024. је пао за девет одсто међугодишње на 10 милиона корисника, преноси портал Тех кранч.
Насупрот томе број претплатника апликације Хинџ је у истом периоду порастао за 31 одсто на 1,4 милиона корисника.
Како наводи портал, пад Тиндера је био очекиван због промене у навикама корисника апликација за упознавање.
Млађи корисници су више заинтересовани за озбиљне, дугорочне везе уместо за необавезне сусрете, по чему је Тиндер познат.
Хинџ је, насупрот томе, још од свог оснивања стекао популарност међу корисницима који траже озбиљније везе.
Док се Тиндер бори да задржи претплатнике, Хинџ је на путу да постане "бизнис вредан милијарду долара", изјавио је извршни директор фирме Меч груп, Бернард Ким.
Приход од апликације Хинџ је у првом кварталу 2024. порастао за 50 одсто на 124 милиона долара, а приход за целу 2023. износи 396 милиона долара.
Меч груп ће покушати да повећа атрактивност Тиндера кроз нове фунције као што су додатне могућности за девојке, а ускоро ће тражити и да сваки профил обавезно садржи снимак лица, наводи се у саопштењу компаније.