За врло кратко време, ТикТок је постао апсолутни хит међу друштвеним мрежама - популарност се и даље шири, а корисници ове мреже истичу да им се посебно допадају кратке видео форме од неколико секунди. Ипак, намера компаније је да се прошире могућности и опције, па се већ тестирају дуже видео форме у трајању од сат времена, потврђено је за портал Тех Кранч. За сада, функција је доступна ограниченој групи корисника на одабраним тржиштима.
Ова опција представља помак од оригиналног формата ТикТока. Апликација је, како је познато, омогућила корисницима да објаве снимке у трајању од 15 секунди, али је то ограничење повећано у последњих неколико година.
Док је компанија постала популарна због кратког видео формата, постаје јасније да полако прихвата садржај дугог формата како би се суочила са једним од својих највећих конкурената Јутјубом.
Сврха ове могућности јесте да се креаторима пружи могућност да експериментишу са новим или проширеним типовима садржаја са више флексибилности, кажу из компаније. Наравно, овакав потез ставља ТикТок у још директнију конкуренцију са Јутјубом.
Челници ове друштвене мреже вероватно сматрају да ће, креатори који обично објављују свој садржај на Јутјубу, такође објављивати своје видео снимке на овој платформи.
Оваква опција би омогућила нове садржаје на ТикТоку, а то су, на пример, целе телевизијске емисије.
Као и код било које функције која се тестира, није познато када и да ли Тикток планира да широко покрене опцију за објављивање видео записа од 60 минута.