Магазин

Компанија за чување мачака прикупила скоро милион долара капитала

Амерички стартап Мјаутел, који помаже власницима мачака да пронађу проверене чуваре за свог љубимца, од оснивања у 2015. прикупио је скоро милион долара капитала и послује са профитом упркос томе што су пси у Сједињеним Америчким Државама знатно популарнији као кућни љубимци. Оснивач ове апликације за чување мачака мисли да мачке и љубитељи мачака заслужују више.
Компанија за чување мачака прикупила скоро милион долара капитала© Unsplash/Alice

Мјаутел је профитабилан и његов бруто приход од резервација за чување мачака расте из године у годину по 50 одсто, а фирма у овом тренутку има више од 2.200 радника који су морали да задовоље строге критеријуме приликом запошљавања.

Потенцијални запослени морају да прођу шест кругова интервјуа за посао док им се не дозволи да се прикључе тиму, а власница компаније Соња Печавич у шали наглашава да је лакше ући на Увиверзитет Харвард него постати дадиља мачака у Мјаутелу, преноси портал Тех кранч.

Компанија је до сада одговорила на више од 95.000 захтева за чување мачака, пре свега у великим америчким градовима као што су Њујорк и Лос Анђелес, али планира да се прошири и на мање градове.

Печавич наводи да је прикупљање капитала било тешко пошто су улагања углавном фокусирана на псе као на кућне љубимце и многи инвеститори нису схватали зашто услуга чувања треба да буде усресређена само на мачке.

У Сједињеним Америчким Државама 65,1 милион домаћинстава има бар једног пса наспрам 46,5 милиона домаћинстава које држи мачку као љубимца.

Оснивачица Мјаутела сматра да мачке имају посебне потребе које се разликују од потреба других љубимаца и за сада успева да заради на својој визији, наводи се на порталу.

Уложила је 100.000 долара сопственог новца, пронашла тим програмера и покренула Мјаутел 2015. године. Стартуп запошљава само људе који имају искуство у ситуацијама као што су давање лекова мачкама (мачке су посебно склоне хроничним болестима како старе) и брига о мачкама са посебним потребама.

Компанија је углавном пословала у тајности од свог оснивања. Власница је рекла да је компанија тек сада изашла из тајности јер је последњих девет година тим радио, градио бренд и довео корисничко искуство на жељени ниво.

image