Магазин

Џејми Ли Кертис брани "непо-бебе": Не треба вређати и умањивати труд деце познатих родитеља

Као одговор на вирални чланак ''Њујорк магазина'' о привилегијама деце познатих у свету глуме, моделинга и музике, Џејми Ли Кертис је објавила своје мишљење на Инстаграм страници, из перспективе ''Оригиналне бебе непотизма''
Џејми Ли Кертис брани "непо-бебе": Не треба вређати и умањивати труд деце познатих родитељаGetty © Kevin Winter

''Непо беба'' је термин који се користи за описивање људи који су добили многе повластице у каријери захваљујући везама које њихови родитељи имају у индустрији, или уз њихову финансијску помоћ. У ову групу сврстане су многе  познате личности што је изазвало различите реакције читаоца. Неки су уживали у хумору насловне стране ''Њујорк магазина'', са главама познатих на телима беба, али други сматрају да је било претеривања и да многи који су били на листи не заслужују то место. Поједини додају да непотизам није никакав новитет, како у Холивуду, тако у свим другим индустријама.

Глумица Џејми Ли Кертис је објавила своје мишљење о целој ситуацији, говорећи да овакав чланак служи само за умањивање труда и вређање. Додаје да је она, због познатог глумачког пара родитеља Џенет Ли и Тонија Кертиса, ''оригинална непо-беба'' и да је увек тога била свесна у својој каријери. Написала је да не разуме зашто људи претпостављају да онај ко је успео у холивудској индустрији преко породичних веза нема таленат и не мора напорно да ради.

Фанови су одговорили на њену објаву у коментарима и објаснили зашто људи заправо критикују данашње ''непо бебе''.

''Није реч о таленту, већ о "непо-бебама" које не разумеју сопствене привилегије и мисле да су исти као и сви остали. Ти си свесна своје привилегије и то је сјајно, то је оно што желимо: да сви буду свесни повластица које имају.''

На Инстаграм страници ''Њујорк магазина'' многи су објаснили да проблем није у љубомори на предност ''непо-беба'', већ на недостатак свести о њиховој позицији, али и како овакав систем утиче на креативне индустрије.

''Проблем је у структури која креативце прима у индистрију забаве на веома ограничен начин - знамо да је разноликост кључни део креативности и иновације, тако да моје питање је: када ће они који су главни и одговорни схватити да црпљење истих извора инспирације само ствара још више медиокритета?''

Још једна ''непо-беба'' се огласила на тему овог чланка. Ив Хјусон (чији отац је Боно Вокс, светски познат музичар), на Твитеру је објавила  да је директорка ''Њујорк магазина'', поред свих који су прозвани на листи, такође ''непо-беба''. Памела Васерштајн је преузела издавачку кућу након што ју је купио њен отац пре више од деценије, за 55 милиона долара.

Ова иронија је постала хит на друштвеним мрежама, доказујући да је непотизам у великим индустријама забаве скоро потпуно неизбежан.

image