"Лада приора" произведена 2012. године прешла је милион километара, без иједног квара. Као нова, коштала је нешто више од 7.000 евра. Познато је јавности, да је приличан број "мерцедесових" мотора са 12 цилиндара, ознаке М137, због кварова који нису могли да буду отклоњени, морали да буду замењени после 70.000 километара, мада је цена једног мотора 120.000 евра што значи да је скупљи 17 пута од целог народног аутомобила произведеног у Русији.
Ретки су примерци идеализованих аутомобила "Бе-Ем-Ве", који су прешли 900.000 километара. "Приора" је достојна улоге породичног возила и пружа довољно простора за четири одрасле особе.
Дуга је 4,29 метара, широка 1,66, а висока 1,42 метара и има међуоосовинско растојање од 2,492 метара. Мотор од 1,6 литара има четири вентила по цилиндру и развија 98кс и 145 Нм, а обртни момент до предњих точкова преноси петостепени мануелни мењач.
Убрзање од 0-100 км/ч износи 11,5 секунди, а максимална брзина је 183 км/ч. Огибљење је уобичајено за класу, напред је Мекферсонов систем, позади је торзиона осовина.
Стандард су АБС и кочиони дискови на сва четири точка. Серијски су уграђени, клима-уређај, четири ваздушна јастука, затезачи сигурносних појасева, аудио систем, блутут, грејачи у предњим седиштима и сензор за кишу.
У периоду од 2007. до 2015. године, укупно је продато 900.000 примерака "ладе приоре".
Артур Мирзојан, власник "приоре" са којом је прешао милион километара, рекао је да би поново купио исти ауто или нову "весту". Мотор је два пута генерално сервисиран, а мењани су само дискови квачила, док је мењач радио без проблема. "Лада приора" је доказ, да ауто не мора да буде скуп, да би био трајан и поуздан.