Институт "Брукингс" објавио је студију под насловом "Како је рат у Украјини променио глобални положај Русије", у ком се наводи, између осталог, да путем медија попут РТ и "Спутњик" руска пропаганда продире у многе земље.
На овај текст је одреаговала главна уредница РТ-а и медијске групе "Русија севодња" Маргарита Симоњан у објави на Телеграму.
"Руске дезинформације и пропаганда о рату продрле су у многе земље преко државних медија као што су РТ и Спутњик, као и преко друштвених мрежа, подстичући сумње о улози Запада у иницирању сукоба", наводи се у студији америчког института "Брукингс".
"Зашто 'сумње'?", упитала је Симоњан.
"У чланцима РТ-а, пропаганду је често тешко уочити због контекстуалних нијанси повезаних са геополитичким дискурсом. На пример, чланак РТ-а о рату у Украјини није показао знаке пропаганде, иако је предствљени наратив одражавао званични став Русије", навела је претходно Симоњан још један исечак из текста америчке аналитичке компаније.
"Шредингерова пропаганда – таква је она", прокоментарисала је она.