Спорт

Нова маркетиншка стратегија италијанског клуба: Ако желиш да осетиш Холивуд – дођи на стадион

Италијански фудбалски клуб Комо пронашао је занимљив начин да привуче још више навијача на утакмице екипе из Серије А
Нова маркетиншка стратегија италијанског клуба: Ако желиш да осетиш Холивуд – дођи на стадионGetty © Jacopo M. Raule

Велики број клубова, нарочито оних "мањих", налази бројне начине да привуче публику на стадионе, а италијански Комо посегао је за – холивудском елитом.

Недавно су стадион "Ђузепе Синигаља" посетили холивудски глумци Кира Најтли и Ејдријен Броуди, пре њих то су учинили Кејт Бекинсејл, Хју Грант, Бенедикт Камбербач и Ендру Гарфилд, а очекује се ускоро и долазак Џорџа Клунија, који, иначе, има вилу у том крају.

"Трудимо се да нашим навијачима пружимо и нешто што превазилази само уживање у фудбалу", рекао је Мирван Суварсо, директор маркетинга у клубу.

Комо се такмичи у Серији А, а тренутно заузима 16. позицију на табели са 16 освојених бодова и до краја сезоне тим из Ломбардије очекује грчевита борба за опстанак у елитном рангу италијанског фудбала.

image