"Лакост" направио преседан због Ђоковића: Нема више чувеног крокодила!

Сарадња која траје пуну деценију добила нову, историјску страницу пред последњи гренд слем у сезони

Новак Ђоковић налази се у Њујорку где се припрема за Ју-Ес опен и напад на 25. гренд слем трофеј.

Ђоковић је пре неколико дана стигао у "велику јабуку" и то у новом "оделу", који је за њега припремио главни спонзор – компанија "Лакост".

Француски спортски гигант одлучио се да, поред новог дизајна у комплетно црној боји за Новакову опрему, направи још један, револуционарни корак.

Наиме, "Лакост" је креирао посебну серију одеће и спортске опреме на којем више нема чувеног крокодила, лого који краси компанију од њеног настанка тридесетих година прошлог века.

Уместо крокодила, на грудима се налази коза у карактеристичној зеленој боји, која има велику симболику.

Коза се на енглеском језику пише "ГОАТ", што у спортском речнику има још једно значење – највећи свих времена!

"Сваки комад је дизајниран у чистом, минималистичком стилу, обогаћен јединственим 'ГОАТ' логоом креираним специјално за ову колекцију, представљеним у препознатљивој 'Лакост' зеленој боји", стоји у објави француског произвођача.

"Његови резултати су легендарни — оборио је све рекорде и остварио највеће снове. Од 2017. године, 'Лакост' са поносом подржава највећег тенисера у историји: Новака Ђоковића."

Како додају из "Лакоста", Новакова импресивна каријера у којој је освојио све што се може освојити је више од статистике – он је прави спортски узор.

"Двадесет четири гренд слем титуле. Више од пуке бројке — то је прекретница која ће заувек остати уписана у историји спорта. Као најтрофејнији тенисер, Новак Ђоковић је постао глобална икона."

"Од 2017. године, са поносом носи 'Лакост'крокодила на свом поло мајици, оличавајући вредности које је промовисао оснивач бренда Рене Лакост: истрајност, отпорност, таленат и елеганција. Особине које дефинишу правог шампиона — и представљају инспирацију генерацијама широм света."

Дуговечност Србина на највишем нивоу је заиста легендарна.

"Неуморни радник и прави такмичар, највећи играч свих времена никада није престао да се развија — непрестано усавршавајући своју игру како би се прилагодио новим противницима и сопственим физичким променама."

Са пуних 38 година, у својим витринама има 100 АТП титула — укључујући 24 гренд слема, 40 мастерса и седам пехара на Завршном АТП турниру.

Он није само шампион, он је легенда – поручују из "Лакоста".

"Задивљујуће је да је више од половине својих грен слем титула освојио након што је напунио 30 година, што сведочи о изузетном разумевању игре", закључује се на сајту "Лакоста".

Овакав потез највероватније значи и продужење изузетно плодносног уговора за обе стране, који је потписан 2017. године, а потом продужен четири године касније.

Носећи чувеног крокодила на грудима, српски ас је покорио тениски свет, због чега је добио част да чувени "Лакост" барем накратко промени лого.