Неколико навијача Партизана на друштвеним мрежама јавило се са проблемом "дуплих" сезонскигх улазница, те да су због истих остали без места у "Штарк арени".
Српски клуб је у препуној арени, поражен од екипе Барселоне у трећем колу Евролиге.
Црно-бели су се огласили саопштењем и планом решења.
"Након што су на синоћној утакмици уочене нове системске грешке у издавању сезонских и дневних карата, КК Партизан је хитно сазвао састанак са тикетинг провајдерима Ефинитy и Фанцее. Пресеком стања, утврђене су грешке изазване низом објективних околности, али и људским фактором приликом мануелног формирања нове базе, што је било изнуђено решење услед изостанка предаје старих података од стране старог тикетинг партнера", стоји у саопштењу Партизана.
Наведено је да су током лета ангажовали два реномирана тикетинг провајдера у жељи да унапреди пословање у области продаје карата.
"Ипак, услед описаних околности, систем је у почетку рада показао одређене мањкавости, које по хитном захтеву клуба морају бити отклоњене до наредне утакмице на домаћем терену. Први корак у решавању проблема је да сви навијачи који су пријавили проблем са дуплим сезонским или дневним картама морају бити контактирани од стране тикетинг провајдера до четвртка у 20 часова", саопштио је КК Партизан.
Београдски клуб додаје да, уколико навијачи свој проблем са улазницама до сада нису пријавили, то могу учинити одмах путем бројева телефона 061 318 0361 и 061 318 0360 у среду до 20 часова и у четвртак од 09 до 20 часова.
"Пре позива, молимо све навијаче да припреме личне податке и податке о улазницама са којима имају проблем. КК Партизан апелује на стрпљење навијача и извињава се свима на непријатности у име Клуба и две партнерске куће које за потребе клуба обављају продају улазница. Са друге стране, КК Партизан Можарт Бет од тикетинг партнера захтева хитно решење насталог проблема", стоји у саопштењу КК Партизан.