У суботу 1. јуна, одржан је сада већ трећи "Хајсенс куп" на Ади Циганлији у Београду.
Турнир представља загревање за предстојеће Европско првенство, а окупило се чак 128 продаваца подљених у 16 тимова.
Пред бројном публиком, учесници су показали завидне фудбалске вештине и мајсторије попут правих професионалаца.
Уз сјајну атмосферу и у спортском духу била је ово истински сјајна прилика за најаву ЕУРО 2024, чији је "Хајсенс" глобални партнер трећи пут заредом.
У великом финалу, славила је екипа Техноманија, која је са 2:0 савладала Емезету.
Победници турнира су награђени са осам улазница за утакмицу Србије и Енглеске, којом "орлови" отварају наступ на првенству 16. јуна у Гелзенкирхену у Немачкој.
Атракција и овогодишњег "Хајсенс купа" био је нови медијски турнир новинара из десетак највећих спортских редакција у Србији.
Представнике је имала и спортска редкација РТ Балкана, а новинари су такође демонстрирали велику борбеност и увеличали овај сјајан догађај који је сјајна најава за најаву за предстојеће Европско првенство, чији је "Хајсенс" глобални партнер од 2016. године.
Србија ће на шампионату Европе учествовати после 24 године паузе, а први пут од осамостаљења.
"Орлове" у групној фази поред дуела са Енглеском, очекују и мечеви са Словенијом и Данском.
Шампионат "старог континента" организује се 17. пут, а Србија је једна од 24
репрезентације које ће ове године учествовати у његовој завршници.
Немачка је домаћин после чак 36 година, а до сада је највише пута учествовала на
овом такмичењу. Новчани фонд који ће учесници и победници поделити износи 331 милион евра.
Десетина тог износа уложена је у одрживост и екологију, па ће УЕФА ЕУРО
2024 бити "најзеленији" шампионат Европе до сада.