Аеродром "Никола Тесла": Глобални софтверски квар утицао на систем

Проблем је истовремено утицао на операције још 13 аеродрома на подручју Европе, Блиског истока и Африке

Београдски аеродром "Никола Тесла" саопштио је данас да је након детаљне анализе узрока краткотрајних изненадних прекида у раду софтверског система који је претходна два дана успорио процес пријаве на лет, на одређеном броју шалтера утврђено да је проблем узрокован глобалним софтверским кваром, ван контроле аеродрома, који је утицао и на локални систем.

Како се истиче проблем је истовремено утицао на операције још 13 аеродрома на подручју Европе, Блиског истока и Африке.

Додаје се да су брзом реакцијом надлежних ови кварови локално санирани у најкраћем могућем року.

"Надлежна компанија је ноћас обавила радове на поправци система на локацијама погођеним кваровима, и званично нас обавестила да се поновни проблеми не очекују", пише у саопштењу Београдски аеродром.

Подсећа да је ово други инцидент који се односи на глобалне ИТ системе у овој летњој сезони, а који су задесили и аеродроме.

Наводе и да они активно сарађују са својим провајдерима како би се умањили ризици од сличних ситуација.

"Још једном упућујемо извињење свим путницима на чије летове је утицао наведени квар", наглашава се у саопштењу.