Студенти су изманипулисани и блокада образовног система не доноси никакве користи већ представља покушај опште револуције, изјавила је министарка просвете Славица Ђукић Дејановић и истакла да "и поред позитивног одговора државе, студенти и даље изражавају незадовољство".
Она је поручила да студенти имају право да имају своју идеологију, своја политичка уверења, али да "није Скупштина града Ниша била место где ће прекинути једну врло важну расправу на начин на који су је прекинули".
"Ако имате нешто о чему желите са вашим ресорним министром да попричате, баш као што је деканка пре два месеца дошла код мене, имали смо врло коректан разговор на тему шта треба учинити у неким инфраструктурним пројектима у Нишу, на њеном факултету, могли смо да седнемо и да поразговарамо. Није то суштина. Суштина је да је ово покушај опште револуције", рекла је Ђукић Дејановић за "Блиц".
Ресорна министарка је је навела да њу интересује како се направио толико дубок јаз, као да две стране живе у две одвојене државе.
"Знате шта, то је индукован јаз, то није аутентичан јаз, није природно за моје студенте, јер сам читав радни век провела са студентима, нема теме на коју нисам разумела њихове захтеве", навела је министарка.
Наглашава да уопште није природно да не разуме своје студенте.
и упитала је "докле иду и шта је крајњи циљ ових блокада".
"Блокадом образовања не постижемо ништа. Студенти имају своје захтеве, средњошколци их у томе подржавају", рекла је Ђукић Дејановић и додала да сви осећају потребу да занеме и одају почаст и поштовање онима који су невино страдали.
Она је рекла да је имала састанак са ректорима државних факултета и да је предложила разговор са студентима. Изразила је да јој је на њено велико задовољство декан уметничких факултета у Београду рекла да ће јој јавити време и место где треба да се састану али да до тога није дошло.
"Пре неки дан када сам била у Нишу, такође сам желела да разговарам са студентима", рекла је Ђукић Дејановић и подсетила да је држава промптно одговорила на захтеве студената, укључујући пуштање ухапшених, повећање финансијских средстава за високо образовање и доступност документације.