Терзић и Стојичевић у "Дану увече": Америчке и западне обавештајне службе помажу ширење сатанизма
Кроз векове се православна вера борила са великим изазовима, а православци са недаћама. У Украјини су на мети напада и верници и богомоље, православне цркве страдале су и у Гази, а у Русији се на други начин удара на веру: сатанизмом, попут секти које су харале Србијом деведесетих, а сатанизам је почео да се шири Русијом која је брзо реаговала и забранила такве покрете.
О томе зашто је религија вид обрачунавања са једним народом и због чега се управо она користи у хибридном рату и због чега је православље проблематично западу и како одолети нападима и истрајати у вери, али и о сатанизму и његовим механизмима у емисији "Дан увече" на РТ Балкан говорили су писац и правник Слободан Стојичевић и академик Славенко Терзић.
Говорећи о томе како је дошло до ширења сатанизма у Русији, Стојичевић је навео да то није нова појава, као и да има више врста сатанизма. Једно је прави, обичан, сатанизам, рекао је Стојичевић, и то се шири по целом свету, то је пренето као франшиза у Русију, исто као многи други покрети, многи други животни стилови који су пренети.
То су, како каже, пентаграми, сатанистички симболи и неки ритуали.
Стојичевић наводи да је друго оно што се појавило Бело братство, Марија Деви и то су сатанистички култови и они су били нека девијација православља, а то је у Украјини било раширено деведесетих година.
Као треће што би могло да се наведе, каже, јесте да су неке религије које су новонастале: од многобоштва, старих митова, односно ствари које се поново креирају. Додаје да је у СССР-у то је било потпомогнуто за Запада и не одражава реалну тежњу друштва према тим девијацијама, него је помагано.
Сатанизам се организовано шири, америчке и друге западне службе, пажљиво гаје и помажу, пружају логистику и позивају на обуке", наводи Стојичић.
Академик Славенко Терзић истиче да је цела светска политика пуна сатанизма и у великој мери је сатанистичка.
Терзић наводи да су искушења православља велика и да долазе од римокатоличког прозелитизма и од радикалног политичког ислама. Терзић наводи да римокатолички прозелитизам почиње одавно, још од велике шизме, а нарочито је дошао до изражаја у време пада Цариграда. Он је навео да је деловање Ватикана на овим просторима и даље јако.
Из Русије се укључио јеромонах Игњатије Шестаков из Русије који је говорећи о томе зашто је Русији потребан један такав закон, рекао да је Русија јача свој имунитет и постаје здравија.
"Наш унутрашњи, духовни, имунитет је ослабио, а сада га Русија јача, а појава оваквих иницијатива показује да све више људи у земљи, укључујући и највишу политичку власт, разуме шта је добро, а шта је лоше", казао је Шестаков.
Здраво друштво, како сматра, мора да уведе ограничења и забране како би спречили да култови трују омладину и децу и подсећа на то да су у Русији пре десетак година постојали анонимни клубови самоубица који су били повезани са сатанистичком идеологијом и естетиком.
Навео и да су на украјинском фронту нађена сатанистичко-паганска светилишта, која тобоже представљају словенске култове, а потичу из Трећег рајха.
Украјински режим је постао антихришћански, наводи, повезан је са сатанистичким и паганским култовима, као и са расизмом и може се упоредити са НДХ.
Стојичевић је рекао да ширење сатанизма, секти и других видова "православља" није спонтана ствар и у прилог томе иде чињеница да су пронађена сатанистичко-паганска светилишта на фронту.
Улога вере у животу народа, напомиње академик Славенко Терзић, била је врло важна, а у време када нисмо имали државу, главни интегративни фактор је била СПЦ.