Приче из Приштине: Хвалили се својим парфемџијом из Швајцарске, а новац од бочица ишао терористима

Арбен Адеми, власник компаније "Гисада" под истрагом да је имао финансијске везе за појединцима или мрежама повезаним са радикалним исламизмом

Име познатог предузетника Арбена Адемија који води бренд парфема "Гисада", уплетено је у вртлог озбиљних оптужби, пишу швајцарски медији. Власти истражују сумње да је Адеми имао финансијске везе са појединцима или мрежама повезаним са радикалним исламизмом, те се испитују могуће трансакције и везе које воде ка структурама које пропагирају радикалне идеологије.

До сада се Адемијево име везивало за једну од "успешних прича дијаспоре у Швајцарској".  Бренд "Гисада" рекламира и модел Џереми Микс, боксер Ентони Џошуа...

Предузетник је категорично негирао све оптужбе. Преко својих адвоката изјавио је да су ове тврдње неосноване и да штете његовом и угледу компаније.