Услед јутрошњег квара система за рендгенски преглед пртљага на новом терминалу аеродрома "Никола Тесла" у Београду, који користи "Ер Србија", данас може доћи до значајнијих одступања од планираног реда летења, навела је компанија "Ер Србија".
"Промене су настале током јутарњег таласа, али је врло могуће да ће утицати на последична фазна кашњења током читавог дана и вечери", наводи се у саопштењу објављеном на Инстаграму.
Надлежне службе "Ер Србије" у непрекидном су контакту са службама аеродрома "Никола Тесла" Београд и предузимају све што је у њиховој моћи да се ублаже последице по путнике и саобраћај прилагоди новонасталим околностима.
Додаје се још и да због стварања великих гужви, путници се позивају да дођу на аеродром најмање два и по сата пре планираног полетања.
"За више информација, молимо путнике да позову Контакт центар "Ер Србије" на 0800 111 528 из Србије, на +381 11 311 21 23 из иностранства, да посете наш веб-сајт airserbia.com или наше странице на друштвеним мрежама", наводи се у саопштењу.
Подсетимо, крајем прошлог месеца министар грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре Горан Весић састао се са представницима француске компаније "Ванси ерпортс", поводом проблема на београдском аеродрому "Никола Тесла" услед којих је у неколико дана дошло до гужви и кашњења летова и поручио им да хитно спроведу мере, јер ће у супротном држава реаговати.
Весић им је на састанку рекао да хитно морају да спроведу све мере како би се ситуација на аеродрому одмах нормализовала.
Министар је тражио да му у року од три дана доставе план запошљавања, затим план ризика од 1. до 15. јула, што је већ требало да ураде, као и тачан гантограм (план) које ће мере предузети током лета.
Почетком јула се огласила наша домаћа авио компанија из које је речено да летови касне због мањка запослених београдског аеродрома на пословима утовара пртљага, као и недовољног броја специјалних возила за вучу авиона по аеродромској платформи.