На друштвеним мрежама су се током последњих дана појавиле тврдње да је Камала Харис у оквиру своје кампање присвојила слоган "Снага кроз радост" (на енглеском strength through joy).
"Снага кроз радост" је својевремено било име државне организације у Трећем рајху (на немачком Kraft durch Freude) чија је сврха била промовисање нацистичке идеологије и смањење незадовољства средње класе кроз разоноду попут спорта и туризма.
Тај слоган се не налази међу слоганима кампање демократског кандидата за председничке изборе – три званична слогана су "Хајде да победимо", "Када се боримо, ми побеђујемо", и "Не враћамо се назад".
Међутим, реч "радост" је постала проминентна у кампањи Харисове, која је често користи током предизборних митинга, њен партнер и кандидат за потпредседника Тим Волц, али и други званичници из редова демократа.
Медијско покриће кампање Харисове, посебно међу продемократским медијима, такође обилује помињањем "радости" у насловима ("Ролинг стоун": "Зашто је нова политика радости Камале Харис најбољи начин да се бори против фашизма"; "Венити фер": "Слатка емоција: "Како Харис и Волц користе радост против Доналда Трампа"; "Њујорк тајмс": "Харис се некада бринула због смејања. Сада радост храни њену кампању"; "Вашингтон пост": "Харис и Волц су усвојили радосну поруку у поређењу с Трамповим мрачнијим темама"; АП: "Харис промовише радост. Трамп представља мрачнију слику. Да ли су ове супротстављене атмосфере битне?").
Иако "Снага кроз радост" није званични слоган кампање Харисове, наизглед усиљени акценат на радости био је довољан да неке коментаторе подсети на нацистичку организацију чија је сврха била била, како новинар Мет Таиби подсећа у свом подкасту, да "испуни друштво са толико неискреног јавног испољавања среће, како би се потиснуле негативне мисли".