Украјинци су све сумњичавији према регрутацији, а војне јединице широм Украјине такмиче се једна са другом да попуне своје исцрпљене редове. Како би боље ратовали, рат прво морају да продају народу, при чему поједине бригаде (које више не морају да се ослањају на националне центре за регрутацију) имају прилично контроверзне методе, пише амерички "Вашингтон пост".
Од девојака на тенковима у штиклама и кратким шорцевима поливеним сапуњавом водом, преко манекенки у кратким сукњама које седе на мотору војницима у крилу, украјинска 3. јуришна бригада се нада да ће новом кампањом привући већи број регрута.
"Ово је модеран рат који захтева да будемо отворенији. Морамо да комерцијализујемо и продамо идеју да је кул бити у војсци", рекла је командант медијског тима бригаде Христина Бондаренко.
Главни дизајнер кампање желео је да (чини се, с разлогом) остане анониман, али је истакао да им је циљ био да у идеју пријављивања за војску "унесу неку врсту лаганог расположења".
"Људи мисле да је ово некакав трик да их увуку у бригаду и дају им бајонет да се боре у рововима. Хтели смо да кажемо, као, рат није увек само крв, смрт и момци који се боре. Понекад се само опустиш и учиш", истакао је он.
Када су билборди кампање с разголићеним девојкама осванули широм Украјине почетком октобра, мишљења су била подељена. Како преноси амерички лист, корисници друштвених мрежа су фотографије "модерних пинап девојака" називали "вредним кринџа" и "сексистичким".