Потрошња на политичко оглашавање у САД пре избора износила је око милијарду долара за само недељу дана, што је скоро 10 одсто укупног износа такве потрошње од почетка 2023. године, преноси "Ен-Би-Си њуз", позивајући се на аналитички портал АдИмпакт.
Раније је "Блумберг", позивајући се на Федералну изборну комисију, јавио да укупни трошкови за изборну трку у САД износе најмање 14,7 милијарди долара.
"Уочи избора у САД, нешто мање од милијарду долара потрошено је на политичко оглашавање током протекле недеље... Овај износ, потрошен за само седам дана, представља скоро једну десетину потрошње на политичко оглашавање од почетка 2023", наводи се у извештају.
Како се додаје, потрошња на политичко оглашавање у Сједињеним Државама од почетка 2023. године већ је достигла цифру од 10,4 милијарде долара.
Потпредседник САД и кандидаткиња демократа Камала Харис потрошила је током недеље дебате 20 пута више новца на оглашавање на друштвеним мрежама од републиканског кандидата Доналда Трампа, известио је раније "Њујорк тајмс".
Како се наводи, Харисова је потрошила 12,2 милиона долара на оглашавање на Фејсбуку и Инстаграму у недељи дебате, док је Трамп потрошио нешто више од 611.000 долара.
Осим тога, Камала Харис потрошила је десет пута више новца од Доналда Трампа на дигитално оглашавање откако је постала председнички кандидат демократа, што је знак да се кампање разликују у својим тактикама да дођу до бирача и малих донатора.
Откако је 21. јула председник Сједињених Америчких Држава Џозеф Бајден испао из трке за нови мандат, Харис је потрошила 57 милиона долара на огласе на "Гуглу" и "Мети" у поређењу са само 5,6 милиона долара колико је издвојио Трамп, показала је анализа "Фајненшел тајмса".