Свет

"Фајненшел тајмс": Компаније под притиском да улажу у Икс

Извори "Фајненшел тајмса" такође су открили да су Маск и генерални директор те друштвене мреже Линда Јакарино поставили себи за циљ да приходе од реклама доведу до нивоа из 2022. године
"Фајненшел тајмс": Компаније под притиском да улажу у ИксGetty © Nikolas Kokovlis/NurPhoto

Водећи брендови издвајају мале износе из својих рекламних буџета за друштвену мрежу Икс, настојећи да не оставе утисак да бојкотују медијску платформу, пише "Фајненшел тајмс".

Према подацима извора листа, компаније су под притиском да потроше номиналну суму на друштвену мрежу Икс након што је амерички предузетник  Илон Маск заузео истакнуто место у администрацији председника САД Доналда Трампа.

Извори "Фајненшел тајмса" такође су открили да су Маск и генерални директор те друштвене мреже Линда Јакарино поставили себи за циљ да приходе од реклама доведу до нивоа из 2022. године.

image