Твитер враћа политички маркетинг на своју платформу

У саопштењу се наводи да ће та друштвена мрежа ускладити свој ставом према политичком маркетингу са ставом који имају телевизија и други медији

Твитер је најавио да ће дозволити политички маркетинг на платформи "у наредним недељама", док ће политичке рекламе које не промовишу специфичне кандидате већ се баве ширим политичким питањима бити омогућене одмах.

Укидањем забране политичког маркетинга, коју је увео суоснивач и бивши генерални директор Твитера Џек Дорси, та друштвена мрежа сврстава се у редове Фејсбука и Јутјуба који немају такве забране, преноси "Политико".

Одлуку је најавио званични налог "Безбедност твитера" у следећем саопштењу:

"Верујемо да рекламе са идеолошком основом могу олакшати јавни разговор о важним темама. Данас попуштамо наше смернице за идеолошки потковане рекламе у САД. Такође планирамо да проширимо критеријуме за политички маркетинг који дозвољавамо у наредним недељама."

"У будућности ћемо ускладити своју политику по питању реклама са политиком телевизије и других медија. Као и код свих промена политике, прво ћемо обезбедити да наш приступ прегледању и одобравању садржаја штити људе на Твитеру. Поделићемо више детаља како овај посао буде напредовао", пише у саопштењу.