"Бадвајзер" одустао од политичке коректности: Скупо их коштала реклама са трансродном особом

Упркос покушају да "бадвајзер" представе као пиће "америчког духа", бес због ангажовања транс активисте није нестао

Компанија "Анхојзер-Буш", која производи култно америчко пиво "бадвајзер" објавила је нову, патриотску рекламу за свој производ у покушају да поврати купце усред бурне реакције на партнерство "бад лајта" са трансродним инфлуенсером.

Пиво "бад лајт" удружило се са Диланом Малвејнијем, контроверзном трансродном инфлуенсерком и документовали њену транзицију у жену на Инстаграму и ТикТоку.

Међутим, то је изазвало озбиљне финансијске последице по компанију коју су многи бесно критиковали због политичке коректности и "освешћености".

Нова ТВ реклама за "бадвајзер" који је као и "бад лајт" у власништву белгијске компаније, покушала је да се врати "традиционалним вредностима" бренда који је фаворизовала америчка радничка класа, пише "Телеграф".

Чувени коњи из Клајдсдејла приказани су како галопрају поред иконичних предела САД, попут Великог кањона или америчких застава, док се чује глас који говори како је ово "прича која је већа од пива. Ово је прича о америчком духу".

Партнерство са Малвејнијем изазвало је значајан финансијски губитак за "Анхојзер-Буш" нарочито јер су бројне познате личности позвале на бојкот пива.