Након што је Такер Карлсон напустио "Фокс њуз", понуде са других мрежа само пристижу. Извршни директор компаније за онлајн садржај "Валјутејнмент" Патрик Бет-Дејвид понудио је Карлсону уговор од 100 милиона долара на пет година, плус место у одбору компаније.
"Драги Такеру, одмах ћу прећи на ствар. Желимо да будемо партнери у ономе што сматрамо да је племенит и неопходан напор да се дефинише будућност медија", написао је Дејвид на Твитеру и у наставку представио своју понуду: 100 милиона долара током пет година, власнички удео у "Валјутејнменту", место председника истог, место у одбору и други садржај за који би Карлсон могао да буде заинтересован.
Уз мото "просветлити, забавити и оснажити", ова компанија тренутно објављује свој садржај, укључујући подкасте и интервјуе, на платформама друштвених мрежа. Њихов "Јутјуб" канал има више од четири милиона претплатника, а на друштвеним медијима више од 10 милиона пратилаца. Подкаст бренда је 12. у "Спотифајевој" пословној категорији.
"Валјутејнмент" није једини који се "удвара" Карлсону. Бројне медијске куће понудиле су му уговоре, нарочито када је објављено да је Ем-Ен-Ен-Би-Си у ударном термину доминирао над "Фокс њузом".
Прошле недеље, Брајан Килмид је преузео Карлсонов термин, док је ове седмице Лоренс Џонс позван да води "Фокс њуз тунајт". Око 2,5 милиона људи је погледало Килмидову прву емисију 24. априла, да би на крају та бројка пала на око 1,3 милиона. Џонсову емисију погледало је око 1,55 милиона гледалаца.
Поређења ради, Рејчел Медоу са Ем-Ес-Ен-Би-Сија је исте вечери имала 2,2 милиона гледалаца. Такер Карлсон је у просеку имао више од три милиона гледалаца.