Такер Карлсон покреће нову медијску компанију

Нова компанија би пружала дуже верзије бесплатних видео-записа које је Карлсон редовно објављивао на Твитеру недуго након што је напустио "Фокс њуз", да би потом пословала на принципу претплате корисника

Бивши водитељ "Фокс њуза" Такер Карлсон и некадашњи саветник Беле куће Нил Пател настоје да прикупе средства за покретање нове медијске компаније која би потенцијално користила Твитер као своју базу, преноси "Волстрит џорнал".

Нова компанија би пружала дуже верзије бесплатних видео-записа које је Карлсон редовно објављивао на Твитеру недуго након што је напустио "Фокс њуз", да би потом пословала на принципу претплате корисника.

Извори листа истичу да Карлсон и Пател раде на томе да прикупе стотине милиона долара за финансирање будуће компаније, као и да су ангажовали бројне адвокате и медијске стратеге.

Корисници Твитера и других платформи и даље би могли да гледају бесплатне, краће верзије његове емисије, интервјуе и документарне филмове, али би морали да се претплате да би их гледали у целини. Компанија наводно планира да касније ангажује и друге водитеље чије би се емисије нашле у њеној понуди.

Иначе, Карлсон и Пател се знају из студентских дана, а 2010. године удружили су се да оснују конзервативни сајт за вести "Дејли колер", који Пател још води.

Нова компанија требало би да има и веб-страну и мобилну апликацију.

Потенцијално партнерство нове компаније с "Твитером" Елона Маска проширило би однос између платформе и једног од њених најзначајнијих аутора видео-записа, и послужило као тест за видео-амбиције те друштвене мреже.

Подсетимо, Карлсонов изненадни одлазак с "Фокс њуза" крајем априла уследио је неколико дана након што је емитер пристао да плати 787 милиона долара за решавање тужбе за клевету коју је покренула компанија за бројање гласова "Доминион вотинг системс".

Компанија је навела у тужби да су водитељи "Фокса", укључујући Карлсона, промовисали "неосноване" тврдње о нерегуларностима и крађи гласова на председничким изборима 2020. када је Џозеф Бајден победио Доналда Трампа.

Карлсон је потом покренуо нову емисију на Твитеру, нову верзију онога што је радио последњих година, дакле ударног шоуа "Такер Карслон тунајт".

Карлсон не само што је био највећа звезда "Фокс њуза" него и телевизије уопште, барем по величини гледалишта од око 3,5 милиона сваке вечери. Такерово прво оглашавање на Твитеру после отказа, 27. априла, у прва два дана одгледано 70 милиона пута.