"Твитер" је изгубио скоро половину прихода од реклама откад га је прошлог октобра купио Илон Маск за 44 милијарде долара, открио је његов власник, те додао да компанија није забележила повећање продаје реклама, што се очекивало у јуну, али да јул "више обећава", пренео је Би-Би-Си.
Маск је потврдио и да се "Твитер" бори с великим дугом, док је прилив новца и даље негативан.
"Морамо имати позитиван новчани прилив пре него што предузмемо било шта друго", написао је Маск у једном твиту.
Иако је након отпуштања хиљада запослених и смањења рачуна за услуге у клауду прогнозирано да је "Твитер" на путу да у 2023. оствари приход од три милијарде долара (у односу на 5,1 милијарду долара у 2021), Би-Би-Си наводи да мере смањења трошкова нису биле довољне да врате оглашиваче који су напустили мрежу након промена у правилима модерирања садржаја.
Бивша шефица у компанији "Снеп енд Мета", која је власник Тредса, новог ривала Твитера, Мегана Дар изјавила је да се компанија мучила и пре него што ју је Маск откупио, те да је стални пад прихода био заступљен и раније.
Директорка за инвестиције компаније "Џеј Ем Фин" Луси Коутс верује да ће Маск вероватно преокренути овај негативан тренд, али да ће му за то бити потребно време.
"Нажалост, он мора да плати дуг од 11,57 милијарди евра до краја јула, тако да ћемо можда видети већи притисак на акције Тесле ако Маск буде принуђен да прода више удела у тој компанији", истакла је Коутсова.
Извршна директорка "Твитера", која је на ту позицију стигла у јуну из "Ен-Би-Си Јуниверсала", истакла је да ће се фокусирати на видео и трговинска партнерства, а навела је и да је у раним преговорима с личностима из света политике, забаве, медија, што сугерише на то да је продаја реклама и даље приоритет за компанију.