Економија

Момировић: Акција "Боља цена" много значи за кућни буџет грађана

У оквиру акције "Боља цена - цена за народ" у више од 2.500 продавница на територији целе Србије су снижене цене 36 категорија производа
Момировић: Акција "Боља цена" много значи за кућни буџет грађана© TANJUG/STRAHINJA AĆIMOVIĆ

Министар трговине Томислав Момировић изјавио је данас да је изузетно задовољан одазивом трговаца и произвођача на акцију "Боља цена", видљивошћу акције и њеним ефектима.

"Основни циљ акције "Боља цена" је да нашим грађанима омогућимо куповину производа по приступачним ценама, рекао је Момировић након што је обишао један од малопродајних објеката "Идеа" који послује у оквиру компаније "Меркатор Ес".

Подсетио је да се у оквиру акције "Боља цена - цена за народ" у више од 2.500 продавница на територији целе Србије налази 36 категорија производа и указао да то говори да та иницијатива није само обећање, већ конкретна акција која има стваран утицај на свакодневни живот наших грађана, саопштило је Министарство унутрашње и спољне трговине.

Момировић је додао да се јасно види да су цене многих основних производа смањене, чиме се олакшава живот породицама и доприноси њиховом бољем стандарду.

Заједно са министром Момировићем малопродајни објекат "Идеа Лондон" обишао је и пословођа те продавнице Стево Рашић, који је истакао да је забележен раст промета у односу на период пре акције, и то, између осталог, за литарско дуготрајно млеко од 122 одсто, а за сок брескве од два литра за чак 101 одсто.

Према његовим речима, код киселог млека паковање од 400 милилитара већ се бележи раст промета за 27 одсто, а код пелена за децу, 56 комада, пораст промета је већи од 50 одсто.

image