Постоје разлози зашто не напредујете на послу, ево и који су
Вредно радите на послу, колеге вас воле, делимично сте задовољни позицијом на којом сте, али примићујете већ неко време да сте изузети са важних подухвата - једноставно, шеф не бира вас већ неког од ваших колега. Понекад можда нешто несвесно радите што значајно утиче на ваш успех, односно неуспех на послу, кажу стручњаци за развој каријере и указују управо на те ствари.
Сви иду на "тим билдинг", али не и ви
Корпоративна култура често укључује активности које су усмерена на изградњу тима и подразумева друштвене догађаје који су осмишљени да негују односе и сарадњу. Иако се ове активности понекад могу чинити изнуђеним, доследно одбијање се може сматрати недостатком тимског духа или неспремности да се сарађује са колегама. Предност учешћа је што пружа умрежавање са осталима и поможе у изградњи јачих односа са колегама, а избегавање вас заправо изолује од тима.
Неуредна канцеларија
Претрпан или неуредан радни простор указује на недостатак организације и пажње на детаље, што је забрињавајуће за послодавце и колеге. Такође, то утиче на продуктивност и ниво стреса. Одржавање чистог и организованог окружења показује поштовање према послу и онима око вас, побољшавајући ваш професионални имиџ. Ово важи и за одећу коју носите и свакако да нису препоручљиве блатњаве ципеле и изгужване кошуље и хаљине.
Лошa проценa времена
Непрекидно кашњење или прекорачење предвиђеног време за разговоре је очигледно непоштовање других. Неуспех да добро управљате својим временом може довести до пропуштених рокова, недовршених пројеката и повећаног стреса, а све то негативно утиче на каријеру и доводи до репутације непоуздане и некомпетентне особе.
Два лица
Требало би да будете доследи у оном што причате - а не да једно кажете, а друго радите. Доследност и поштење су од суштинског значаја за изградњу поверења на радном месту, док ће дволичност брзо поткопати интегритет и кредибилитет. То ће створити конфузију и неповерење међу колегама и надређенима и потенцијално довести до сукоба и токсичног радног окружења. Искреност и доследност у комуникацији гради репутацију поуздане и особе од интегритета.
Изговор за све
Уколико на сваке задатке и изазове имате изговоре да их не урадите, онда сте на климавом путу. Изговори вас спречавају да се позабавите својим грешкама и научите нешто из њих, а нараво да оставља утисак лење особе.
Долазити неприпремљен на састанке
Присуствујете састанцима без припреме, заборављате важну документацију или нисте одрадили нешто што вас је шеф замолио да урадите? Састанци су такође прилике да покажете своје знање, вештине и спремност, тако да ако дођете неприпремљени можете да изгледате некомпетентно и незаинтересовано, што ће без сумње наштетити.
Алкохол на корпоративним забавама
Не дозволите себи да вас заведе порука руководства да се можете опустити и забавити на службеним догађајима, јер иако су одлична прилика за умрежавање и грађење односа, претерано конзумирање алкохола може показати компанији да нисте способни да будете професионални у свим ситуацијама. Алкохол доводи до непрофесионалног понашања и лоше процене, чиме се угрожава репутација, поверење и поштовање међу колегама и надређенима. Запамтите да, ако сте у друштву сарадника или ако компанија плаћа догађај, треба да се понашате као да сте на радном месту, пише Форбс.