Магазин

Инфлуенсер запалио друштвене мреже због своје јутарње рутине (ВИДЕО)

Вода, лед, банана, штоперица - шта је још потребно за продуктивно јутро? Судећи по садржају једног од најпопуларнијих инфлуенсера тренутно, ништа више. Евентуално и нотес, да се у њему запишу мудре мисли и идеје које му сину пре првих петлова. О блогеру Ештону Хoлу брује све друштвене мреже, а његов садржај рекреира и коментарише на хиљаде корисника широм света. Какве су реакције? Баш шаренолике.
Инфлуенсер запалио друштвене мреже због своје јутарње рутине (ВИДЕО)© Youtube / Know Your Meme

Инфлуенсер Ештон Хол постао је права сензација на друштвеним мрежама и за само неколико дана захваљујући својој јутарњој рутини сакупио милионе лајкова и коментара. Публика из читавог света моментално се поделила на два табора: једни се његовој дисциплини диве, док су други - у Србији ипак у већини, у његовом садржају пронашли инспирацију за шегу и подсмех.

Фластер, флашица воде и кора банане су његови главни адути

Већина видео снимака блогера почиње практично на исти начин: у цик зоре, нешто пре 4 сата ујутру, он одлепљује фластер којим су му током спавања била залепљена уста, сипа у посуду флаширану воду, у њу додаје лед и затим потапа лице. Ту се нега не завршава, јер након што поједе банану он њеном кором обавезно "нахрани" и кожу лица.

Након тога следи остатак рутине - склекови, излазак на терасу, писање дневника и облачење за тренинг. Јутарња рутина младог Ештона можда и не би била публици толико интересантна да не траје предуго (некада и по три сата), као и да активности нису помало сулуде. Притом, свака од њих има и своје време трајања, што додатно забавља гледаоце.

Икс и ТикТок "горе": Коментара и пародија има на хиљаде

Наши "твитераши" и "тиктокери" на његов садржај, наравно, нису остали имуни, посебно имајући у виду да се његова јутарња рутина потпуно разликује од српске. "Лик је устао у цик зоре и за три сата није урадио ништа корисно", само је један од коментара на клип који је објавио инфлуенсер. Други, креативнији, објављују и своје верзије његове рутине.

Има и оних које је његова садржај посебно инспирисао и који су почели да га имитирају, лепећи на главу не фластер, већ провидну кухињску фолију, пунећи фрижидер водом у препознатљивим плавим боцама и сликајући чинију са ледом и бананом поред. Варијација на тему има безброј, а свака је толико хумористична да је грех прескочити и не погледати.

Вирални снимци допринели су и промени потрошачких навика

Садржај који овај инфлуенсер објављује на друштвеним мрежама донео је популарност не само њему, већ и бренду воде, који (намерно или не) он у својим снимцима рекламира. Један корисник Икс мреже објавио је на свом налогу да је интересовање за водом тог произвођача у последњих неколико дана, колико је блогер у тренду,у порасту.

"Саратога вода је доживела раст од 1.379 процената на Гугл претрази захваљујући виралним снимцима јутарње рутине инфлуенсера Ештона Хила", навео је он. Сасвим је сигурно да се ово одразило и на продају, јер сада све више људи, макар и ради забаве, сликања и рекреирања садржаја, купује овај производ. 

image