Који су најбољи дани и време за објављивање на друштвеним мрежама
Садржај који креирамо на друштвеним мрежама, било да је у питању наш лични профил, или профил компаније за коју радимо делом је одговоран за наш идентитет и то како публика види нас или нашу компанију. Ипак, само добар садржај није довољан да се до крајњих корисника допре. Свака друштвена мрежа посебна је на свој начин: алгоритам по коме она функционише одређује које објаве ће боље проћи код публике, време у коме се објављује садржај другачији је на свакој друштвеној мрежи, а и сам формат објаве такође је један од важних фактора који одређују успех објаве коју делимо.
О алгоритмима друштвених мрежа може се причати и писати бесконачно, будући да су они "жива" ствар, која се скоро непрестано мења, задајући тиме муку маркетиншким агенцијама, приватним предузетницима, инфлуенсерима, па и свима нама који једноставно уживамо да делимо садржај на нашим приватним профилима.
Али, како то да је време објављивања важно и на који начин оно може утицати на то да се добар садржај не примети на друштвеним мрежама? Објашњење је врло једноставно и лежи у томе када корисници одређене друштвене мреже проводе време на њој.
Већини корисника понедељком Инстаграм није на листи приоритета, будући да је почетак радне недеље, а посла и мејлова накупљених преко викенда има преко главе. Насупрот томе, Фејсбук, који се све више користи у пословне сврхе, ради рекламирања бизниса и комуникацији са потенцијалним сарадницима, управо понедељком има велику посећеност. Са друге стране, корисници ЛинкедИн-а, друштвене платформе посвећене развоју каријере и бизниса, најактивнији су средином радне недеље.
Све ово може звучати поприлично конфузно и чинити се немогућим за испратити. Ипак, уз једноставан графички приказ најбољих времена за објављивање садржаја који смо припремили и добар садржај који креирате, ваше друштвене мреже могу веома једноставно и органски да дођу до нових пратилаца.