Магазин

Модни бренд почиње сарадњу са Националним саветом за заштиту деце након ''педофилске'' кампање

''Баленсијага'', заједно са матичном компанијом ''Керинг'', која држи бројне луксузне брендове, одлучила је да окрене нови лист и активно учествује у трогодишњем америчком хуманитарном програму за децу.
Модни бренд почиње сарадњу са Националним саветом за заштиту деце након ''педофилске'' кампање© Wikimedia Commons/Tseuwonn Rekauidscoo

Договор је да ће модни бренд кроз сарадњу обезбедити обуку за око две хиљаде професионалаца у области злостављања деце. Претпоставља се да ће број деце којима ће програм бити од помоћи надмашити педесет хиљада. Поред тога, бренд ће се побринути и за активно ширење свести о последицама траума из детињства, као и о безбедности и заштити деце широм света.

Одлука је донета након што је ''Баленсијага'' озбиљно критикована на друштвеним мрежама за кампању објављену у новембру прошле године. На фотографијама су били представљени плишани медведићи у садо-мазо опреми, то јест торбице из колекције. Деца су их држала у рукама или лежала поред њих и били су окружени различитим производима бренда и флашама алкохола.

Кампања је била велика тема на друштвеним мрежама и на хиљаде корисника на платформама попут Твитера је оптуживало модну кућу за промовисање неприкладних сценарија у близини деце. Такође, многи су почели да траже додатне доказе и теорије о скривеним знаковима дечије порнографије у претходним кампањама.

Убрзо, бренд је уклонио све објаве са Инстаграма. Тренутно је постављено само обавештење о сарадњи са Националним саветом за заштиту деце.

''Били смо суочени са реалношћу када смо отишли на многе семинаре и слушали професионалце у пољу трауме из детињства. Сви запослени у 'Баленсијаги' су много научили из овог искуства и желимо да помогнемо, да будемо подршка деци, како би имала бољу будућност. Захвални смо на прилици за сарадњу са Националним саветом,'' рекао је за јавност Седрик Шарбет, директор бренда.

image