Магазин

''Баленсијага'' тужи творца њихове срамне кампање са децом, огласила се и Ким Кардашијан

Бренд је у објави на Инстаграму изјавио да је покреуо судски поступак против продукцијске куће која је креирала скандалозну садо-мазо кампању са децом, да ће се побринути да се овакве грешке не дешавају у будућности, као и да преузимају одговорност за ''непроверену'' кампању
''Баленсијага'' тужи творца њихове срамне кампање са децом, огласила се и Ким КардашијанGetty © Jacopo M. Raule

Модни бренд је под великим притиском јавности због (сада уклоњених) фотографија пролећне кампање на којима су се налазила деца са торбицама у облику медведића који носе садо-мазо аксесоаре. Овакве инсинуације на дечју порнографију се не догађају први пут, с обзиром да су на фотографијама њихове претходне кампање, корисници друштвених мрежа уочили документе о законима о дечијој порнографији, као и књигу уметника Микела Бореманса, познатог по морбидним приказима деце у својим делима. Иако уметник нема директан однос са брендом, може се креирати асоцијација са овом неприкладном кампањом.

Објава извињења бренда је постављена три дана након што је ''Баленсијага'' покренула судски поступак у вредности од 25 милиона долара против продукцијске куће која је урадила кампању и сценографију. Такође, изјављују да су почели да успостављају односе са организацијама за заштиту деце, као и да испитују структуру своје компаније и начин одобравања рекламног садржаја.

Ово је прва објава коју је модна кућа поставила након што је уклонила сав материјал са Инстаграма.

Тек неколико дана након што се догодио скандал са кампањом, огласила се и Ким Кардашијан, најпознатији светски амбасадор ове фирме, и преко Твитера изнела своје мишљење, говорећи да се приватно састајала са ''Баленсијага'' тимом у нади да ће боље разумети како је дошло до онаквих фотографија. Додала је да ће дубље проценити однос са брендом, чекајући да прихвате одговорност за опасну кампању.

Међутим, корисници друштвених мрежа нису добро примили ове поруке. Многи оптужују ''Баленсијагу'' да сваљује кривицу на продукцијску кућу, јер је сигурно да је кампању одборило више људи из компаније, с обзиром да сав садржај мора бити добро проверен пре него што се пусти у јавност.

Такође, многи су критиковали и Ким Кардашијан, сматрајући да је једини исправан поступак потпуно обуставити сарадњу са брендом, уместо процењивати штету и упркос томе наставити однос. Многи додају да не подржавају њен став према ситуацији, с обзиром на то да као мајка треба да разуме да је сигурност деце приоритет, а не пропуст који се може опростити зарад будућих профита.

image
VV inauguration
banner