Многи брендови је покренуо онлајн секцију продаје већ ношених комада из претходних колекција. Звезде попут Оливије Родриго и АСАП Рокија продају комаде које су раније обукли. Отворено је безброј сајтова и профила на интернету искључиво за куповину и продају половне гардеробе.
Током пандемије, млади корисници друштвених мрежа су покренули тренд ношења старе одеће својих родитеља. Ово је убрзо прерасло у тражење оригиналних и занимљивих половних комада преко интернета, или у локалним продавницама. Од тада, ова врста куповине и продаје већ ношене гардеробе је постала огроман хит који се сада проширио до познатих личности и великих брендова.
Према статистици, припадници генерације Зед су највише допринели расту овог тренда. На ТикТоку и Инстаграму се може пронаћи хиљаде клипова о комбиновању половних комада, као и где могу да се пронађу. Такође, прави се разлика у односу на ''винтиџ'' гардеробу. Роба постаје винтиџ након 30 година и када се по њој јасно види којем временском педиоду припада. То чини овакве комаде ексклузивним и обожаваним међу колеционарима.
Међутим, тренд куповања половне одеће није настао само из жеље за јединственим комадима. Захваљујући интернету, млађе генерације су више информисане о еколошком стању света него икада, поготово о загађењу којем доприноси модна индустрија. У борби против прекомерне производње, окрећу се ка коришћењу већ ношеног, уместо куповању нових комада сваке сезоне.
Поред еколошког доприноса, оваква куповина је најчешће финанскијски одговорнији избор. Могу се пронаћи веома добри комади за мање новца. Такође, многи од нас имају ормаре пуне ствари које скоро никада не носимо. Уместо бацања, ову одећу можемо донирати или продати, давајући јој нов живот и циклус ношења.
Поред доброг еколошког избора, куповање половних комада открива многе опције у развијању личног стила који може одударати од других, поготово у времену када је тешко наћи потпуно уникатне комаде у продавницама.