Експерти са Харварда: "Масково ребрендирање Твитера је лош потез"
Након што је прошле године купио друштвену мрежу Твитер за невероватне 44 милијарде долара, Илон Маск донео је неколико веома лоших одлука, које су се одразиле на пословање компаније и кориснике поделиле на два "табора" - оне који су остали верни "твитовању", и оне који су одлучили да своје налоге деактивирају или једноставно запоставе. Последња у низу Маскових "драма" било је и лансирање Тредса, платформе која невероватно подсећа на Твитер, а припада његовом љутом ривалу, Марку Закербергу. Пре само десет дана, Маск је одлучио да је време за нове пословне подухвате и свечано најавио да плава причица иде у заборав, а да на њено место долази футуристички лого Икс. Ипак, одушевљење је изостало, рекло би се по реакцијама.
— Elon Musk (@elonmusk) July 23, 2023
Ребрендирање пошло по злу - Маск није у свом елементу
У погледу ребрендирања такође су уочене бројне неправилности, а након 16 година успешног пословања под брендом Твитер, многи су се запитали - шта му је то требало? На ово питање чак ни Бил Џорџ, експерт за лидерство на универзитету у Харварду, нема одговор, али своје мишљење је свакако желео да подели. Наиме, он наводи да су Маскове модификације платформе "велика грешка" - не само да су многе компаније престале да се оглашавају на платформи, а "кеш-флоу", односно ток новца "отишао у минус", већ се и велики број корисника осетио несигурним и и збуњеним.
"Ребрендирање Илона Маска сугерише да је он "потпуно изван свог елемента. Мислим да не разуме друштвене мреже."
За вођење овакве компаније потребне су јаке међуљудске вештине, а то је оно што Маску очигледно недостаје. "Ако бисте морали да напишете студију случаја на примеру заиста лошег преузимања организације, преузимање Твитера од стране Илона Маска би се савршено уклопило у то", мишљења је Бил Џорџ.
Инжењеринг му ипак иде од руке
Без обзира на потпуни фијаско са друштвеном мрежом, Масков успех се не може занемарити - захваљујући његовим знањима и ентузијазму, Тесла је један од водећих произвођача електричних аутомобила у свету, док СпејсИкс доминира тржиштем када су у питању космички пројекти. Тржишна капитализација обе компаније премашује 955 милијарди америчких долара, што Маска чини најбогатијом особом на свету.