Петфлуенсери - ходају на четири ноге, имају крзно... али и милионе пратилаца

Кућни љубимци су одувек били популаран садржај на друштвеним мрежама. Данас су постали прави инфлуенсери, радећи са светски познатим брендовима као што су Гучи, Версаће и Прада, пласирајући луксузне производе својим пратиоцима.

Постоји безброј љубимаца који својим изгледом и понашањем добијају на милионе прегледа на интернету. Овакво обожавање ових слатких створења претворило се у велику пословну прилику за њихове власнике, али и за многе фирме. Многи од нас желе да својим љубимцима подари што лепши живот, играчке или посластице. То је оно што је инспирисало многе компаније да се окрену ка производњи намењеној животињама. Ако желите да почастите своје куче или мацу, сада је могуће купити луксузне џемпериће, патике, креветац...

У овом случају, приказивање вољеног петфлуенсера који носи нову јакницу свог спонзора је најефектнија реклама. Милиони њихових пратилаца могу видети производе преко објава на Инстаграму или ТикТоку. Поред сарадње са модним кућама и фирмама намењене љубимцима, неки петфлуенсери су основали сопствени бренд. Један од њих је пас Буби Били која има своју модну линију, а недавно је објавила и књигу.

Поред Буби, још један популаран петфлуенсер је мали италијански хрт Тика. Она има преко милион пратилаца на Инстаграму и сарађивала је са брендовима као што су Ролс Ројс, Фенди, Зара... Као и познате личности на црвеном тепиху, она се радо придружује модним трендовима као што је Валентино розе боја. Такође, Тика донира део своје зараде од спонзора многим ЛГБТ заједницама у Америци.

Док се Тика опредељује за високу моду, петфлуенсер Запа је маца која више воли стрит стајл. Најчешће је можемо видети како носи Суприм, Оф Вајт, Ветементс... Њена власница је на почетку сама правила одевне комаде прилагођене Запи тако што би нашивала дизајнерски лого на њену одећу. Убрзо, брендови су је приметили и почели да сарађују са овом белом, крзненом иконом стила.

Инфлуенсери постају све важнији у свету маркетинга. У протеклих неколико година, развили су се чак и виртуелни инфлуенсери, али паралелно с њима и љубимци као омиљене онлајн личности. Сматра се да је веза човека и његовог љубимца веома очврснула током пандемије, а многи их сматрају својом ''децом''. Ово објашњава комерцијални значај и успех петфлуенсера. Корисници и купци говоре да их садржај са животињама забавља, али и опушта. Присутна је другачија врста топлине, него када је у питању позната личност или модел.