Магазин

Траже се новинари који ће искључиво писати о Бијонсе или Тејлор Свифт

Америчка компанија "Ганет" је објавила јавни конкурс за необичан посао: траже се новинари који ће искључиво радити репортаже о тренутним најпопуларнијим поп певачицама на свету: Бијонсе и Тејлор Свифт. Кандидати могу одабрати једну од ове две звезде, а опис посла представља нешто између новинара, менаџера друштвених мрежа и фотографа, који ће да помогне њиховим обожаваоцима да "утолe огромну жеђ за садржајем о овим поп певачицама".
Траже се новинари који ће искључиво писати о Бијонсе или Тејлор СвифтGetty © Kevin Winter, Dimitrios Kambouris

Компанија тражи једног новинара који ће писати о "музичком, модном, културолошком и економском утицају који има Бијонсе" и једног новинара који ће писати о "музичком и културалном утицају Тејлор Свифт" за листове "Ју-Ес-Еј Тудеј (USA Today)" и "Тенесијан (The Tennessean)".

Према пријави за посао, идеални кандидат за "Бијонсе/Тејлор Свифт новинара" мора бити енергичан и предузимљив писац, који ће описати на који начин ове поп звезде утичу не само на бројне индустрије у којима раде, већ и на целокупно друштво. Циљ је да обожаваоци добију информације из прве руке, везане не само за музичке каријере певачица, већ и на њихова залагања у пословном свету. 

Новинари ће морати добро да препознају и преносе чињенице, да описују зашто Бијонсе/Тејлор имају огромну популарност (која расте из дана у дан), а потребно је да имају адекватно новинарско образовање и најмање пет година искуства. Кандидати ће морати да пошаљу и кратак видео клип, у коме је потребно да опишу своје новинарске способности и образложе зашто су одлучили да се пријаве. Такође, у посао је укључено много путовања па је веома  важно да новинар може издржати такав начин живота и пословања, као и да разуме понашање и реакције читалаца, како би доносио исправне одлуке и бирао адекватне теме. 

Ипак, најважније правило којег се треба придржавати током рада је да сва лична мишљења o звездама никако не смеју утицати на посао. Другим речима, ако је новинар, на пример, велики обожавалац неке од звезда, неће смети да глорификује или "улепшава" одређен садржај само би јој побољшао имиџ.

Бијонсе је тренутно на "Ренесанс (Renaissance)" турнеји, која траје до краја септембра и за коју се процењује да ће донети зараду од скоро две милијарде долара. Свифт је тренутно такође на великој "Ерас (Eras)" турнеји, која је већ зарадила на стотине милиона долара и чак је побољшала економију у неколико градова. Турнеја је толико успешна, да је планирано снимање документарца који ће бити објављен у октобру. 

Може се рећи да су обе звезде на врхунцу каријере, поготово након што је Свифт на музичком догађају "MTV VMA" пре неколико дана ушла у историју, јер је освојила чак девет награда. 

Ипак, одлука о тражењу веома специфичног Бијонсе/Тејлор новинара је била критикована на друштвеним мрежама, поготово јер је компанија "Ганет" у протекле две године отпустила око двадесет одсто новинара, према "Бостон бизнис журналу". 

""Ју-Ес-Еј Тудеј (USA Today)" намерава да читаоцима пружи садржај који траже. Како је број љубитеља Тејлор Свифт невероватно порастао, расте и њен утицај не само на индустрију, већ и на културу. Она обликује нове генерације," објаснила је за "Си-Би-Ес Њуз (CBS News)" Кристин Робертс, главни руководилац садржаја у "Ганету".

image