Друштвене мреже освајају "грандфлуенсери", баке и деке који уживају у креирању садржаја
Шта помислите када чујете реч инфлуенсер? Да ли вам је прва асоцијација нека млада особа, у двадесетим или тридесетим годинама, која даноноћно објављује садржај, плеше и дели трикове за негу лица, косе и тела? Вероватно да да.
Међутим, на друштвеним мрежама постоји и велики број бака и дека који сакодневно освајају публику широм света. Задатак ових "грандфлуенсера", како их популарно називају, је да сруше све стереотипе и покажу да су године само број, а судећи по броју пратилаца, у томе су итекако успешни.
"Грандфлуенсери" - баке и деке које су освојиле друштвене мреже
Заједничко за све "грандфлуенсере" је то што они не користе друштвене мреже само као платформу за пуко дељење садржаја, већ оне за њих престављају и медијум за пренос знања, искустава и позитивних животних вредности. Овакво искуство је млађим генерацијама нарочито драгоцено, будући да се оно стиче са годинама и пролазећи кроз разне животне ситуације.
Кроз своје објаве на друштвеним мрежама, "грандфлуенсери" подижу и свест о важности међугенерацијског разумевања, очувања менталног, као и физичког здравља, како у трећем добу, тако и у свим осталим. Они припремају храну, делећи са публиком животне мудрости, плешу са својим унуцима, стварајући лепе успомене за читаву породицу, или пак уз штрикање говоре о својим доживљајима из младости, обраћајући пажњу на то колико је важно веровати у себе и хрлити ка својим циљевима.
Утицај "гранфлуенсера" је све већи
У својим видео снимцима ове савремене баке и деке разбијају предрасуде млађих популација о старијим особама, доказујући да године нису препрека за активно учешће у дигиталном свету. Међутим, за разлику од многих младих инфлуенсера, њихов се утицај не огледа само у броју пратилаца, већ и у начину на који они мењају перцепцију старења у модерном друштву и свест младих о вредностима које су се неговале раније.
У својим објавама "грандфлуенсери" се труде да на шаљив и савремен начин дочарају како је изгледао живот раније, а како сада, у трећем добу, креирајући јединствену онлајн заједницу у којој су праве вредности стављене у први план. Оно што посебно радује је да је највећи број пратилаца старијих инфлуенсера заправо млађа популација, што само доказује да праве вредности нису "изумрле".