Француска луксузна модна кућа "Луј Витон", првенствено позната по скупоценим кожним торбама и кожној галантерији ће у наредном периоду отворити своје представништво у Београду:
"Ми се надамо да ће 2026. коначно и Луј Витон да дође у Србију у Београд на води. Толико смо се борили за то. Луј Витон је 'флегшип' и када он дође, онда сви велики долазе", рекао је Вучић у Паризу после пословног Савета Француска - Србија, на коме се састао са представницима француског пословног удружења Покрет француских предузетника - МЕДЕФ Интернатионал.
Оценио је да ће то за Србију бити изузетно значајно и када је у питању економија, али и туризам.
"Тако да верујем да ћемо имати "Луја Витона" за две године у нашем главном граду. И да ће то бити још једна инјекција. После свега што радимо, а директно пред Експо, која ће и на том симболичком нивоу значити много за нашу земљу", рекао је Вучић.
Синоним за луксуз
"Луј Витон" са препознатљивим монограмoм LV, се сматра међу највреднијим модним брендовима.
Веома је популаран међу светским звездама, те можда не изненађује што је један од најчешће фалсификованих брендова у модном свету и то због свог имиџа статусног симбола. Кућа је основана у 19. веку и направила је револуцију у дизајну кофера за пароброд креирајући равне кофере које су могле да буду наслагани једни на другу (раније су имале заобљене врхове, те слагање није било могуће). Такође, још тада су коришћена специјална платна која су гарантовала да су производи водоотпорни.
Сигурно да оснивач Витон није могао ни да замисли да ће век и по касније његово име не само остати синоним за луксуз, већ и да ће бити утицајна сила у глобалној моди - шест узастопних година од 2006 до 2012. проглашен је за највреднији луксузни бренд на свету.
У рекламним капањама, компанија често ангажује звезде, а у улози модела су се нашли Анђелина Жоли, Мадона, Џенифер Лопез, Кит Ричардс, Жизел Биндшен, Дејвид Боуи, Катарин Денев.
Своје место има и на спортским манифестацијама
Не само у модном свету, Луј Витин се истиче и на спортским догађајима. Тачније, луксузни кофери и ковчези се користе како би се у њима одложиле медаље, пехари. Тако, у сусрет Олимпијским игара које ће се одржати у Паризу овог лета, ова модна кућа дизајнирала је кутије за чување медаље и бакљи које су специјално направљене за најпрестижнију спортску манифестацију.
Такође, и популарна "богиња" односно пехар намењен за најбољу фудбалску репрезентацију на свету преносио се у коферу Луја Витона.
У духу фудбала, подсетићемо се чувене фотографије Лионела Месија и Кристијана Роналда која је "срушила" интернет. Наиме, уочи Светског првенства у фудбалу одржаног у Катару пре две године, објављена је слика два највеће фудбалска ривала како играју шах али на коферима са препознатљивим логом.