Магазин

Због ове нове функције Инстаграма су корисници спремни да заувек избришу апликацију

Најпознатије апликације, попут Јутјуба, ТикТока и Инстаграма често уводе нова ажурирања, али најновија опција коју Инстаграм тренутно тестира није најбоље прихваћена од стране корисника. Штавише, многи су толико незадовољни овом променом да су спремни да трајно избришу своје налоге. О чему је заправо реч?
Због ове нове функције Инстаграма су корисници спремни да заувек избришу апликацију© Freepik/freepik

Инстаграм има неколико компоненти које се могу пронаћи од свих популарних друштвених платформи - на пример, мрежа Икс је врста личног блога, ТикТок је доминантан када је у питању кратак видео садржај, а Јутјуб се  највише користи за видео снимке... Многе апликације су специјализоване за само једну врсту медија, што се може видети по дизајну и функцијама.

Ипак, оно што многима може да побољша или потпуно поквари искуство корисника је везано за огласе, тачније начин на који се пласирају. Већина људи бира мреже на којима постоји што мањи број и учесталост реклама, јер су оне нешто што ретко ко воли. Међутим, у последње време, многе платформе друштвених мрежа више подсећају на огласни простор, него на мрежу за забаван садржај.

Сада је уочено да Инстаграм има нову функцију за огласе на платформи, због које корисници прете да ће заувек напустити апликацију. Дакле, зашто ова промена изазива негативне реакције?

У питању је увођење реклама које није могуће прескочти. На пример, свако ко је користио Јутјуб упознат је да на почетку већине снимака увек иду огласи.Неки од њих се може прескочити након пет секунди, а некада су у питању двоструки огласи, а некада се уопште не могу прескочити, преноси "Јунилед (Unilad)".

Управо ова функција се наводно прилагођава ово Инстаграмовом моделу. Другим речима, уместо да оглас буде на почетку видеа, као код Јутјуба, оглас који се не може прескочити је заправо део листања кроз садржај на Инстаграму.

У суштини, када наиђете на један од ових огласа, биће вам онемогућено померање и прескакање рекламе док не прође одређено време. Тако ћете бити приморани да гледате рекламу док је апликација не уклони, осим ако не спустите телефон или намерно искључите звук/екран и скренете поглед.

"Увек тестирамо формате који могу да донесу вредност за оглашиваче. Док тестирамо и учимо, обезбедићемо ажурирања ако овај тест резултира било каквим формалним променама производа," рекао је портпарол компаније "Мета".

Реакције корисника на платформама као што је Редит показују да ова промена вероватно неће бити прихваћена од стране јавности. 

"Колико сам упознат, ово ће да утиче и на "сторије", а и на обичне објаве. Када листате кроз насловну страну, одједном ћете доћи "до краја", нећете моћи да идете даље. Онда се појављује мала ствар на дну екрана, која се зове "Ad break", па тада ћете морати да нађете рекламу и да зурите у њу. Када је нађете, креће тајмер од 6 секунди, за то време морате да гледате оглас" пише један корисник.

"Надам се да Инстаграм заиста неће увести ово апсурдно ажурирање. Волео бих да је ово шала."

За сада није познато када и да ли ће нова опција бити уведена.

image