Магазин

Инстаграм доминира међу Рускињама, док мушкарци више воле X платформу и Јутјуб, показује анкета

Жене су активније на платфроми Инстаграм, која је забрањена у Русији и друштвеној мрежи ВКонтакте, док Јутјуб и X више привлаче мушку публику, објавила је данас компанија Бранд Аналитицс у свом истраживању, представљеном на руском Форуму за аналитику брендова 2024.
Инстаграм доминира међу Рускињама, док мушкарци више воле X платформу и Јутјуб, показује анкетаGetty © Buda Mendes

"Слика полова и година углавном остаје иста. Инстаграм је и даље платформа друштвених мрежа углавном за жене, док Јутјуб и платформа X привлаче више мушкараца. Остали друштвени медији имају отприлике 60-40 подела", саопштио је током представљања истраживања Василиј Кјорни, директор за стратешке комуникације Бренд Аналитикс-а.

Према презентацији, 62,4 одсто оних који објављују садржај на ВК су жене, а 37,6 мушкарци.

''ВК је ове године имао нешто више женских корисника", приметио је Кјорни, преноси ТАСС.
Креатори на Јутјубу више усмеравају свој садржај према мушкој публици, док Инстаграм остаје више фокусиран на жене.
Самим тим, број мушких креатора садржаја је преко 62 на Јутјубу, а док жене праве 37 одсто садржаја, док садржај на Инстаграму креирају већински жене (81,5 одсто).

ВКонтакте (ВК) је друштвена мрежа која комбинује многе алате и услуге - бесплатна друштвена мрежа за објављивање фотографија, видео записа, клипова, размену порука и продају робе. У колоквијалном говору, ВКонтакте се често назива "вк", или "контакт".

Име "ВКонтакте" измислио је творац ове друштвене мреже Павел Дуров, кој је уједно и творац Телеграма. Ова идеја му је дошла као резултат поновног размишљања о фрази "У потпуном контакту са информацијама". Друштвена мрежа помаже људима да остану у контакту са својим познаницима, колегама, рођацима и друговима из разреда.

image
VV inauguration
banner