Отворена врата катастра: Грађани два пута недељно могу да се распитају за свој предмет у РГЗ
Републички геодетски завод (РГЗ) покренуо је кампању "Отворена врата катастра" у оквиру које ће бити дозвољен пријем грађана два дана у седмици.
Циљ кампање је да се грађанима додатно осигура приступ информацијама, транспарентност у раду и ефикасно разрешење недоумица у вези са регистрацијом њихових права над непокретностима, наводи се на сајту РГЗ-а.
"Сваки грађанин ће моћи да све своје недоумице и питања, у вези са својим предметом или непокретности, разјасни лично у разговору са руководиоцима служби за катастар широм Србије", додаје се.
У оквиру кампање, начелници и руководиоци свих служби за катастар широм Србије биће на располагању за пријем грађана сваког уторка и четвртка после 13.00 часова, уз претходно заказивање.
РГЗ се на овај корак определио после критика министра грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре Горана Весића да предузеће не комуницира директно са грађанима.
Он је додао да идеја да се разговара са грађанима само два дана недељно није довољна.
"Није добро што се то ради два дана у седмици, јер радна недеља траје пет дана, од понедељка до петка", истакао је Весић и додао да ће наставити да инсистира на томе да грађане примају сваки дан, како би могли у директној комуникацији са катастром да рашчисте шта се дешава са њиховим предметима, а не само преко овлашћених представника који им ту услугу наплаћују.
Весић је истакао и да ће до краја недеље формирати комисију за спровођење надзора над радом РГЗ, која ће утврдити стање у катастру.
"Ја ћу са извештајем комисије упознати Владу Србије, а након тога и јавност, и тада ћу предложити мере иза којих ће Влада Србије стати. До тада, добро је да примају грађане, макар два дана, а моја им је препорука да то раде свих пет радних дана", закључио Весић.