Београдски аеродром "Никола Тесла" и компанија "Ванси" огласили су се поводом техничких проблема и вишесатних чекања са којима су се путници суочавали претходних дана.
"У јутарњим сатима у четвртак, 22. јуна, београдски аеродром се суочио са техничким кваром на рендгенском систему у Терминалу 2, о чему је јавност обавештена. Путници који су се у том периоду затекли на адекватним шалтерима су преусмерени на шалтере за пријаву на лет у Терминалу 1, што је утицало на брзину процеса отпреме и одложило времена полетања авио превозника у том периоду.
По пријави квара, надлежне службе су одмах реаговале и квар је отклоњен у најбржем могућем року, око 10 часова ујутру. Технички квар је утицао на кашњење 14 јутарњих одлазних летова, од укупно 113 одлазних путничких летова током јучерашњег дана. На аеродрому је тог дана реализовано 232 долазних и одлазних путничких летова.
Напомињемо да аеродром у овом периоду још увек реализује велике инвестиционе радове на проширењу и модернизацији аеродромске инфраструктуре, уз истовремено опслуживање највећег обима саобраћаја у историји аеродрома. По завршетку радова, очекујемо да константно одржавамо висок ниво услуге чему тежимо.
Компанија "BELGRADE Airport" се извињава свим путницима на чије је летове утицао јучерашњи технички квар, и предузима све неопходне активности да се овакве ситуације сведу на минимум", наведено је у саопштењу.
Подсећамо, агонија са кашњењем летова на београдском аеродрому "Никола Тесла" наставила се и јутрос. Од 25 полазака "Ер Србије", свега три авиона је одлетело ка свом одредишту са мање од пола сата кашњења.