Свет

Маск на корак од Твитера; "Где нестадоше твитераши?"

Број најактивнијих твитераша је у апсолутном паду од почетка пандемије
Маск на корак од Твитера; "Где нестадоше твитераши?"© Tanjug/Hannibal Hansćke/Pool Photo via AP, File

Амерички милијардер Илон Маск саопштио је да планира да до петка финализује куповину Твитера, сазнају амерички медији.

Он је о томе обавестио банкаре који су се обавезали да му помогну у финансирању куповине ове друштвене мреже.

Маск је навео да његови адвокати упутили потребну папирологију за куповину Твитера по цени од 44 милијарде долара.

Овакав потез милијардера показује да он планира да поступи у складу са одлуком суда у Делаверу којом је прекинуто суђење против Илона Маска, дајући тако супорстављеним странама више времена да комплетирају договор о куповини, пише "Ројтерс".

Иначе, правни спор између Маска и Твитера води се због лажних налога на тој друштвеној мрежи којих, према тврдњама милијардера, има више него што их је компанија пријавила.

Након објављивања вести да ће куповина бити завршена до петка, акције ове компаније скочиле су на 53,18 долара, чиме су се приближиле Масковој понуди од 54,20 долара, пише "Блумберг".

Све мање активних твитераша 

Документа Твитера у која је агенција Ројтерс имала увид показују да ова компанија губи најактивније кориснике који су од суштинске важности за платформу.

Такозвани "тешки твитераши" чине мање од 10 одсто свих месечних корисника, али призводе 90 процената свих твитова и половину годишњих прихода.

Број најактивнијих твитераша је у "апсолутном паду" од почетка пандемије, навео је један истраживач платформе у интерном документу под насловом "Где нестадоше твитераши?".

Најактивнији корисници су они који се логују на Твитер шест или седам дана седмично и твитују три до четири пута недељно.

Интерна анализа показала је да је у протекле две године дошло до промене интересовања међу најактивнијим корисницима, што би могло да учини платформу мање примамљивом оглашивачима.

Наиме, криптовалуте и садржај који "није безбедан за посао", односно голотиња и порнографија су најинтересантније теме међу активним корисницима, док су вести, спорт и забава пале на дно лествице, а управо су те теме помогле Твитеру да постане "светски дигитални трг", како га је Маск једном назвао, и примамљив за улагаче.

image