Магазин

Можда је ипак превише: Чизбургер без меса, са "само" двадесет листића сира

"Не, није шала. Ово је стварно," пише у објави "Бургер кинга", ланца брзе хране који је лансирао најновији производ на Тајланду под називом "Прави чизбургер". Сендвич о коме сви причају није класичан чизбургер, који садржи месо и један до два листића сира, већ се између две земичке налази двадесет листића чедар сира, без додатног поврћа, зачина и тостирања.
Можда је ипак превише: Чизбургер без меса, са "само" двадесет листића сира© Приватна архива

Нови чизбургер се на јеловницима у Тајланду појавио у недељу и кошта око три америчка долара. Као што је и очекивано, објава је одмах постала вирална, јер је испрва деловала као шала. Ипак, људи који су ипак одлучили да оду у "Бургер кинг" и пробају овај сендвич, су почели да деле своја мишљења и утиске о "специјалитету", који се наводно не може видети на рекламама у ресторанима, већ се мора посебно поручити.

"Пробао сам га и имао је исти укус какав сам замислио - као двадесет листића сира... Понео сам га кући и загрејао у микроталасној, у случају да нисам нешто пропустио. Нисам, али ово је можда добра опција за оне који баш воле сир," објашњава један ТикТок корисник.

"Ако ништа, барем је јефтиније од куповања паковања чедара. Боље је купити ово," шаљиво додаје корисник у коментарима. 

@travisleon1 Would you eat this? Trying burger kings thailands REAL cheese burger so you dont to #burgerkingth#burgerkingthailand#thailand#thaifood♬ original sound - Travis Leon

Један корисник Твитера је написао да, иако много воли сир, није могао да поједе ни пола "Правог чизбургера" и да ће му можда бити лакше ако га тостира. У уторак је један од менаџера "Бургер Кинга" тражио да се обуставе све доставе, како би имали довољно залиха сира за "Праве" чизбургере за госте који су у ресторану, преноси Си-Ен-Ен.

Појединима је вирални оброк интересантан и шаљив, али други сматрају да је цела идеја потпуно сулуда и бесмислена. Корисници пишу да храна једино "има смисла" само када сви састојци имају саршену равнотежу.

Ипак, сигурно је да је главни циљ оваквог потеза само упечатљив (а самим тиме и добар) маркетинг. Често се дешава да познати ресторани уведу новитете који ће привући пажњу, како би "намамили" јавност да пружи шансу и другим производима.

У случају "Бургер кинга", неретко се дешавало да људи увек желе још сира када поручују чизбургер, па је овај ланац брзе хране само отишао у шаљиви екстрем.

Исто тако, прошле недеље је "Мекдоналдс" у Индонезији лансирао посебан кетеринг пакет за венчања, који кошта око двеста долара, што може бити занимљиво комбиновање "префињеног, свечаног" догађаја и једног ресторана "брзе и јефтине" хране.

image