Жуте "Крокс" чизме од 450 долара су нови модни хит
Бренд MSCHF пронашао је начин да привуче пажњу, а за то је сарадња с брендом "Крокс (Crocs) из које су настале велике, предимезиониране жуте чизме које су постале прави модни хит, преноси "Танјуг". Чизме имају изрезане отворе за вентилацију, попут класичних Крокс папуча, а први их је носио музичар Томи Кеш у првом реду на Модној недељи у Паризу и својом одевном комбинацијом је донео шаљиву слику на ревији.
Овај комад обуће ће бити пуштен у продају почетком августа, по малопродајној цени од 450 долара. Бренд MSCHF је пре тога на тржиште избацио предимензиониране кловновске црвене чизме које су залуделе интернет, а бројне познате личности фотографисале су се у тој обући која подсећа на комаде из цртаних филмова, пренео је "Дејли Мејл".
Најновији производ MSCHF-a није промакао познатима, па је тако међу првима Викторија Бекам поделила фотографију на којој носи велике жуте чизме. Осим ње, и Парис Хилтон, као лице кампање, се такође похвалила MSCHF обућом па је уз фотографије на којима их носи поручила: "Учините лето екстра врућим уз MSCHF Big Yellow Boot". На друштвеним мрежама многи, међутим, нису благонаклоно дочекали нови производ, а у коментарима са шаљивим порукама неки су и исмејали бренд пишући да је "Сунђер Боб добио конкуренцију".
Ипак, хумор је на првом месту овог бренда, јер је још један њихов производ био потпуни хит на друштвеним мрежама прошлог месеца. У питању је торбица која је мања од зрна соли, толико мала да се само може погледати кроз микроскоп.
Бренд MSCHF често смишља и лансира пројекте који су иронични и представљају сатиричан поглед на савремене модне трендове.