Модна кућа је видела ризик у даљем рекламирању на Твитеру услед контрaверзија које су настале када је Маск преузео контролу. Иако је брзо променио правила везана за верификацију профила, многе компаније губе поверење и одлучују се за потпуно повлачење са ове мреже због несигурнe будућности фирме. Превелика неизвесност о даљем развоју платформе под Маском може довести до маркетиншких проблема у будућности за многе.
Може се претпоставити да се Баленсијага одлучила за овакав потез како би се избегао још један јавни скандал, поготово након раскида односа са музичарем Кање Вестом у октобру.
Твитер je био од великог значаја за овај бренд, с обзиром на многе виралне модне моменте са ревија које се шире преко ове платформе. Међутим, модна кућа је потврдила да је официјални профил угашен.
Поред Баленсијаге, компаније као што су Лореал, Ауди, Фолксваген и Фајзер обустављају рекламирање на Масковом Твитеру до даљњег.