Магазин

Мета пооштрава мере како би заштитила младе од штетног садржаја

Компанија "Мета", у чијем су власништву Инстаграм и Фејсбук, саопштила је у уторак да планира да пооштри мере у вези са заштитом младих од штетног садржаја на друштвеним мрежама. Платформа Мета се на овакав корак одлучила након што су регулатори широм света притиснули овог гиганта друштвених мрежа због тврдњи да су њене апликације адиктивне и да су допринеле кризи менталног здравља младих.
Мета пооштрава мере како би заштитила младе од штетног садржајаGetty © Buda Mendes

"Редовно се консултујемо са стручњацима за развој адолесцената, психологију и ментално здравље како бисмо помогли да наше платформе буду безбедне и прикладне за младе људе, што укључује побољшање нашег разумевања које врсте садржаја могу бити мање прикладне за тинејџере", наводи се у саопштењу компаније.

Једна од измена је ограничење видљивости одређеног садржаја, чак и уколико он долази од њихових пријатеља или људи које прате.

То се, пре свега, односи на постове у којима корисници пишу о самоубиству или је приказана голотиња.

Поред тога, млади ће бити "заштићени" од постова који говоре о дуванским производима, оружју, алкохолу, естетској хирургији и губитку тежине.

Деца су дуго била привлачна демографска група за брендове који се рекламирају на Фејсбуку и Инстаграму, надајући се да ће их привући као потрошаче у узрасту када их је лако импресионирати и успоставити чвршћу лојалност према бренду.

image