Због ових ствари ћете аутомобил продати по много нижој цени
Свакодневне навике у вожњи одражавају се и на квалитет и дуговечност аутомобила, а самим тим и на његову цену приликом продаје. Ово је негде и логично - уколико о четвороточкашу бринете он ће сигурно служити дуже и боље, а и изгледати лепше. На крају, захваљујући негованом изгледу, лакше ћете га и продати када за то дође време. О чему треба да водите свакодневно рачуна уколико планирате да ускоро мењате аутомобил, а постојећи "удомите"?
Једна лоша животна навика се одражава и на цену аутомобила
Конзумација дуванских производа у аутомобилу никако није препоручљиво, будући да се непријатан мирис за трен увуче у тапацирана седишта и небо возила. Осим тога, тренутак несмотрености може довести до тога да жар падне на штоф или пластику и потпуно их уништи. Ова навика осим што није добра по здравље и што је претња по безбедност, приликом продаје може драстично оборити цену возила - у неким случајевима и до 2.000 евра.
Колико је важна брига о четвороточкашу
Занемаривање аутомобила зарад тренутне уштеде дугорочно може довести до много већих проблема, а самим тим и непредвиђених трошкова. Чак иако занемаримо овај аспект, овакав однос према четвороточкашу уопште не улива поверење новим купцима аутомобила, који ће готово сигурно затражити да им омогућите увид у сервисну књижицу. Одсуство писаног трага о свим, па чак и најмањим одржавањима, такође може отерати купце или смањити цену возила.
Дречаве боје јесу "ин", али како оне утичу на продају аутомобила
Иако препознатљива, јарка боја може звучати као добра идеја, ова одлука приликом продаје аутомобила може значајно утицати на цену возила. И то не у корист продавца, будући да је ретко ко толико храбар да купи возило дречаво зелене или наранџасте боје.
У идеалном случају препоручљиво је држати се оригиналних, неутралних боја возила, попут црне, беле, сребрне. Уколико пак жудите за тим да се у маси истакнете, увек можете облепити ауто посебном фолијом, која се приликом продаје може скинути уколико се купцу она не допада.