Због ове 3 грешке, вредност некретнине коју продајете опада, а купци беже главом без обзира
И док неко једва чека да прода стан у коме живи како би се преселио у нови, већи или у неком лепшем крају града, другима је продаја некретнине веома тешка јер их за њу везују бројне успомене. Читава процедура од постављања огласа, проко многобројних купаца који парадирају прстором разгледајући га, па све до фактичке продаје уме да траје дуго, што ствар додатно отежава.
Али, треба разумети и будуће власнике стана или куће - њима је важно да некретнина буде практична, лепа и лагодна за живот. О томе на које ствари потенцијални купци обраћају пажњу при куповини стана или куће и томе шта их наводи да спусте цену или одустану од куповине за магазин Експрес говорила је Кејт Дакворт, експерт за дизајн ентеријера.
Претрпаност намештајем и стварима
У простору који је претрпан намештајем и стварима потенцијални купци се не осећају добродошло, те они овакве станове или куће аутоматски одбијају због хаотичне атмосфере. Осим тога, претрпаност визуелно смањује простор, те се он купцима чини скученим и неподобним за живот. "Психолошки, купци оцењују продавца који живи у претрпаном стану као некога ко је неодговоран и у осталим кућним пословима", наводи Кејт. Зато је важно да се пре продаје стана или куће решите свог непотребног хаоса и простор учините визуелно пространијим и лепшим.
Јарке боје и максимализам у ентеријеру
Купцима је често много тешко да процене некретнину уколико је ентеријер тај који упада у очи. Јарко обојени зидови, упадљив намештај, драперије на прозорима у ефектним дезенима и акцентне декорације о простору који продајете могу послати погрешну слику. Зато су увек неутрални тонови ти који су најпрепоручљивији, како када је реч о зидовима, тако и када се разматра куповина намештаја. Дакле, као и у моди - мање је више.
Лоше осветљење
Још једна велика грешка приликом опремања стана, која се касније одражава и на његову продају, јесте лоше осветљење. Баш као и када је стан или кућа који продајете претрпан, тако и када је мрачан - он одбија купце и шаље им поруку да нису доброошли. У последњих неколико година трендови у дизајну ентеријера подразумевају како главне изворе светлости, тако и амбијентално осветљење, које простору даје "душу" и чини га топлијим и ушушканијим. За стан који је топао и у коме се купци већ са врата осећају као код своје куће они су итекако вољни да издвоје новац, док из мрачног стана једва чекају да побегну главом без обзира.